julmys och strejk



Ikväll har det bakats vaniljmuffins med pepparkaksfrosting :)
Freda var här och hjälpte mig, då mina matlagnings-skills
sträcker sig till att manövrera mikrovågsugnen för mammas
lagade mat i eller bre mackor. Men jag kan faktiskt om jag vill..
Dom blev jättegoda! Ska bjuda på jobbet imorgon som ett litet;
tack och hej, nu drar jag!!

Och på tal om dra vill ja ändra min diss som jag skrev om tidigare idag,
den är bara en fis i rymden när jag nu kommer med vad som kanske
är ett utav årets största dissar.
Just på onsdag, just i England, just på Heathrow flygplats, just den
dagen vi ska åka, har britterna bestämt sig för att gå ut i strejk!
Detta förvånar mig inte det minsta. Hade blivit mer förvånad allt hade
gått som det skulle.
På SAS hemsida avråder dom folk från att åka, men jag ch Elin skrattar
ödets ironi i ansiktet och drar ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0