Skinny love

Ligger och stirrar in i en vit vägg. Lyssnar till Bon Ivers "Skinny love" på repeat. Tackar Samuel för tipset.
Fasen vad bra den är. In i öronen, förbi hjärnan, genom hjärtat och till magen.

Nu har jag fått lite info omvintern. Den 8de december börjar jag jobba i Åre! :) som bokningsansvarig på skiduthyrning. Väldans mycket tidigare än vad jag räknat med men det ska bli så härligt att komma tillbaka!
Har typ en dag mellan London och Åre, sen måste jag flytta. Varför blir det alltid så här! Hela året. Helt galet. Allt går i ett. Började året med Åre, en vecka hemma sen Cypern 2 månader, en dag hemma sen Falkenberg en weekend, tre dagar hemma sen iväg och jobba på hurtigruten i tre veckor, hemma två veckor, Åre en vecka och fick jobb inför vintern, hem och jobba på lager två månader. Och nu direkt från jobbet till London samma kväll, hemma en till två dagar och sen flytt till Åre. Galet ja...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0