Home

Västergötland, Vår, Vitsippor, Vänner, Värme!

Nu är jag hemma :) det tar på krafterna att köra 80 mil men det gick bra. Stesse och Oskar skulle till Jönköping så jag kunde ha följe med dom nästan hela vägen.

I lördags var det stor 30-års fest för Svante i Halmstad! Hoppas han blev glad för presenten han fick av mig. En 30-skylt som Rebecka och stesse hjälpte mig att skruva ner mitt i natten! Haha. Det var sjukt kul.
På något vis hamnade vi lite halvt frivilligt som serveringspersonal under kvällen men det var riktig trevligt ;) efter maten blev det kareoke och mingel hela kvällen lång!
Och vi hittade en citertapp..

Lånar stesses bild på skylten ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0