Väderomslag

På mindre än en dag slog vädret om från över -20 till + 1! Blev så förvånad när jag kollade på termometern att jag trodde den var pajj. Hehe det var rätt coolt. Rena sommarvärmen när man kom ut efter lunch ;)

Så idag var det skönt i backen! Äntligen lite nysnö och tårna slapp lämna det jordelivet som så många gånger förr.

Nu är det inte långt kvar tills jag bokar USA-resan :) känns typ overkligt. Plötsligt över en dag har jag chansen att följa med på en resa jag drömt om sen jag föddes typ. Hehe. Ska bara tvinga mig in i flygbiljettsdjungeln och sedan trycka på boka!

Lite bilder från Dippan i söndags :) och sedan dagens utsikt från tottliften ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0