minnen

Kollade nyss på bilder från balen och studenten.
Blev alldeles sentimental. Saknar den tiden!
Saknar alla vänner. Saknar hemma.
Snart ska jag flytta hem. Och snart åker jag till USA!
Längtar så galet mycket :)
Vet inte än hur det blir efter sommaren.
Det är lite jobbigt att flänga fram och tillbaka.
Bo på olika platser. Jag längtar tills jag ordnar upp
mina tankar och tills jag skaffar egen lägenhet.

Igår hjälpte jag Marta och Robin att flytta. Vi fick öl och grillat som betalning.
Och härliga människor och många skratt, så det var helt klart värt mödan!
Tre 11-åriga killar raggade på mig. Dom sa att jag var snygg.
Smickrande...



Balen 2010





försökte ladda upp bilder från studenten också men det var vist fullskalig strejk på den fronten!

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh du är så vacker! Saknar dig finis :)

2012-06-03 @ 14:22:12
URL: http://barasaravendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0