pow

Råkade google runt på lite bilder från Hokkaido i Japan.
Det skulle jag inte ha gjort..
Det har kommit 20 m snö på vissa ställen!
Vill åka dit nästa vinter!

Antingen jag vill det eller inte så håller resplanerna på för fullt i mitt huvud. Men det är kul!
När säsongen är slut här 1a maj vill jag antingen stanna kvar här i Åre och jobba, eller
åka till Norge och försöka tjäna så mycket som möjligt. Efter det blir det hem en sväng,
kanske peace and love :) Sen scout/konfirmationsledare på världens bästa Viken, sen
några dagar på Hönökonferensen om jag hinner och efter det, den 13 juli, blir det USA :D

Till hösten vill jag jobba jobba jobba så mycket som möjligt för att kunna resa sen. Kanske hälsa
på min kompis Daniel som ska vara i Chile tre månader, kanske besöka lite länder däromkring.
Eller Australien och hela den svängen som alla andra gör. Verkar fantastiskt! Och kanske en sväng till
Japan eller Kanada och pumpa puder typ 1,5 månader. Vem vet :) Det är så kul att drömma. Och
ännu roligare om det blir verklighet! Pepp pepp pepp!


Kommentarer
Postat av: hanna

åk inte till japan, där finns The Grudge!!!!!! farligt

2012-03-31 @ 01:39:47
URL: http://helfriid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0