Solglimtar

Jag har nog inte varit så nervös sen i nian, när musikskolan hade ordnat uppvisning för föräldrarna och tvingat på mig en låt som jag egentligen inte tyckte om. Vet inte hur länge jag och Louise stod där idag och sa "du får åka först" "näe du får åka först!" "jag gör det om du gör det!"
Men jag hade sagt länge att jag skulle hoppa röda linjen i bräcke så nu fick det bannemig bli av! Det är ju inte så farligt, men spärren man har känns högre en Eiffeltornet! Jag fick så ont i magen! :p
Daniel rådde oss att ta mycket fart för att komma över. Komma över, jo tack! Louise försökte signalera att jag skulle sakna ner lite men jag satte av i full fräs mot kicken utan att bromsa det minsta. Och jag flög... Och flög. Och flög. Trodde aldrig att jag skulle nå mark och missade nästan landningen! Men jag landade bra :)
Både jag och Louise la oss ner och bara skrattade. Händerna skakade av adrenalin och vi hade klarat det! :D (dramatiskt va?) sjukt nöjda!!

Nu ikväll har vi spelat volleyboll på skolan. Blev nog flera timmar. Det var jättebra spel och verkligen hur roligt som helst! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0