Crusin'!

Kom precis hem efter att ha hängt i Mullsjö/Jönköping hela dagen.
Hälsade på Stesse som jag lärde känna i Åre :)
När jag rullade in på hennes gata utbrast hon SKOJAR DU MED MIG!!?
Haha, jag fick låna mammas BMW Z3 så vi körde nercabat in till
stan i strålande sol och gick i affärer. Så galet najjs! Askalas dag.
Köpte två linnen, en t-shirt och ett halsband.

På vägen hem började bensinlampan lysa. Mitt ute i skogen.
Balansen är hårfin mellan att köra så sakta att bensinen räcker
och så fort att stressen över motorstopp inte exploderar.
Men jag tog mig ända fram!
Fick bensinstopp i Åre i vintras. Då stod jag PÅ en besinmack
och hjälpte några som hade problem men sin bil. Sen körde
jag iväg för jag tänkte tanka på ett annat stället,
och kom några 100 meter innan min bil fick besinstopp. Haha
Mina vänner var lagom trötta på mig då asså! Jag bara skrattade.

Snodde bilder av Stephanie från dagen :)
stessdamess.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0