USA imorgon!

Ja imorgon bär det äntligen av till USA! :D
Det kommer bli en episk roadtrip, från Chicago, längs med Rocky Mountains,
ner till New Mexico, upp en bit till Grand Canyon, via Las Vegas, till Los Angeles,
utmed kusten upp till San Fransisco! Typ :P
Jag har knappt packat med mig någonting utan ska köpa allt där ;)
Det jag ororar mig över är hur fasen jag ska hitta Mata och Robin mitt i Chicago!
 
Det har varit väldigt dålig uppdatering här på bloggen, och det beror dels på att monilappen
inte fungerar och för att jag haft så mycket att göra!
Förra veckan var jag och min kusin Sandra på Peace & Love. Vi spontanköpte biljetter
en vecka innan festivalen började och det blev episkt! Helt klockren vecka men massa härliga
människor och bra musik.
Sen mellanlandade jag hemma en natt och åkte sedan som ledare på scoutkonfirmationslägret
utanför Karlsborg där jag själv var som 15-åring. Också en helt underbar vecka! Riktigt härliga ungdomar
och det var jag och tre killar i ledningen. Man kan väll säga att jag blev rå-mobbad. Men kul hade vi.
It's so fluffy I'm gonna die!!

Ska försöka uppdatera här på bloggen under USA-vistelsen! Ha det bra!
Pepp pepp pepp pepp pepp!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0