Mysigt

Det har varit en riktigt bra helg!
I fredags var Markus, Ebba och jag här i Undersåker och klappade lamm.
Dom var så söta! Vi gick in i hagen och blev anfallna av alla på en gång.
Dom hoppade upp i knät, nafsade i öronen och ville bli klappade. Vi satt där en lång
stund och en av dom kissade på mig som tack! Trevligt. Men det var det värt.

I lörags skulle vi tre gå på turskidor på fjället. Men vi kom aldrig iväg för det
blåste så. Istället hänkade även Julia och Tommy och så gick vi till en strand
vid älven och lagade lunchen som vi så frilufsigt skulle haft på fjället.
Markus hade en gasolbehållare till sitt stormkök, och skulle lite smidigt öppna
korken med en kniv. Problemet var bara att han punkterade behållaren och all gas åkte ut
så vi sprang åt varsitt håll! Sen vek vi oss av skratt. Haha. Så det fick bli mat över
öppen eld istället :)

Idag har jag bara legat i sängen och glott på tv-serier och film. Har blivit lite småsjuk
med ont i halsen och huvudet. Men jag lyckades laga kålsoppa! Fråga mig inte varför...


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0