Jaken på den försvunna garageplatsen

Lyckades förra veckan införskaffa mig mitt livs första parkeringsböter... Så jag bestämde mig att på riktigt ta tag i parkeringsproblemet och hitta en hyrplats.

Resultat:
1. Ser en skylt när det står Norrby-garaget. Perfekt! Ringer dit: "Va? Vad du säga? Vad då garage? Vad du mena? Nej jag inte ha garage!"
2. Ringer q-park, ett nummer som står på en skylt vid platser utomhus: "Jasså Borås sa du... Näe jag har ju inte så bra koll på Borås. Vi har några garage men vet inte vart dom ligger.
3. Frågar min sambo: Näe jag vet inte.
4. Ringer hyresvärden: " Näe jag har ingen aning, fråga dom som bodde innan er i lägenheten.
5. Hittar deras nummer: Ja men då är det AB Bostäder du ska fråga!
6. Ringer AB Bostäder: "Jaha men då ska du prata med hon som är ansvarig för det! Jag kopplar dig." Hon svarar inte.
7. Ringer senare: " Personen du söker är på semester."

VA I HELA FRIDEN?!?
#%!?*@!#


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0