Mullsjö Huligans

I helgen har jag varit hos Stesse i Mullsjö/Jönköping! :D (Och jag vill bara tillägga att detta är tredje gången jag skriver det här inlägget, himla skit-app!!!?!&@#%#!)
I ren glädje och förvåning halkade jag in i byn som var täckt med snö!
På fredagskvällen blev det spontan utgång på Bongo, ett riktigt soft ställe. Innan det skulle vi till en "random kille" som visade sig vara en jag lärde känna i Åre för två år sedan! Kommer för alltid att fascineras av sånna sammanträffanden!
På lördagen fotade vi i den fina höstsolen och på kvällen eldade vi vid en sjö.
Lägg till lite Tv-spel, härliga vänner, galna människor, en jeep resedrömmar och massa skratt så har man en perfekt helg! :)
Försöker lägga upp bilder men ja, får se hur det går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0