Hej och välkommen till Scandics bokning du pratar med Marika hur kan jag hjälpa dig?

Idag tog jag emot mitt första riktiga samtal! Och det var nog fler än jag som satt och darrade, mådde illa, hade ångest och ville springa ut därifrån! Kände mig som en liten fågelunge som blev utsparkad ur boet med huvudet före utan att ha lärt mig att flyga! Usch. Andra liknade det med att tvingas hoppa från en stup. Haha. Det var länge sedan jag var så nervös. Kraschade visserligen inte till marken men fick en smäll av en gren eller två innan jag kunde flaxa iväg. Framåt lunch kändes det lite bättre. Det är jätteroligt att ta samtal när man kan allt och människorna är trevliga. Men jag har nog aldrig varit såhär rädd för en telefon förut.
Tillbaks imorgon igen... Men sen är det HELG och då bär det av till Skövde :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0