Skövde

I helgen har jag varit i Skövde och firat världens bästa, och yngsta, 30-åring Svante. Började med en chill fredagskväll. På lördagen åt vi först hotellfrukost och sen bar det av på veteran-dag på P4 i Skövde där vi fick åka pansarvagn! Riktigt kul :) killarna var som barn igen och pratade i termer dom jag inte brydde mig om att förstå.
På eftermiddagen spelade vi paintball! Har fasat inför detta i två veckor. Men kunde ju inte visa mig klen så var tvungen att vara med. Trots ångesten som var mycket hög! Men, nu har jag gjort det. Behöver aldrig göra om det!!
Kvällen blev riiiktigt trevlig med förfest och sedan utgång på Glädje. Sjukt trevlig helg! :) men utvilad och redo för ny arbetsvecka! Inte riktigt... :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0