Adrenalinberoende

Efter grottkrypning med zipline och repillering, forsränning, helikopteråk, skydive och nu världens högsta canyonswing har jag definitivt, helt klart, blivit beroende! Här går livet konstant i ett med underbara människor, bucketlist-aktiviteter, skratt och dans. Njuter av varje dag i det här fantastiskt vackra landet! Nu är vi i Queenstown som är omringat av höga snötäckta berg och klarblåa sjöar. Definitivt inte sista gånger jag kommer hit! En månad återstår av min resa och jag ser så mycket fram emot att få träffa er där hemma igen! :)


Kommentarer
Postat av: Maggan

Det låter härligt, Marika! Många äventyr för dig! Jag hoppas på en rejäl bildvisning när du kommer hem.

Söndagmorgon här - vi tittar på Vasaloppet. Ute regnar det, men som tur var hann jag med en powerwalk innan regnet. Igår var vi i Storegården, kändes tomt utan dig!

Ta hand om dig! Kramar!

2014-03-02 @ 10:19:14
Postat av: Maija

Halloj! Fy sjuttsingen vad skoj det verkar!!:NZ låter helt underbart! Och sjukt fina bilder :) Man blir ju lite lätt avunsjuk (spec när det har slagits minimisol-rekord här i Umeå med 7h sol på en månad, tjoho!) Hoppas att du har det kanoners! Puss&kram ♥

2014-03-04 @ 10:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0