Jobbpremiär

Första dagen på jobbet idag. Spännande och intressant ! Men är nervös också för det är så himla mycket att lära sig. Har redan träffat en på jobbet vars kusin jag känner och en som börjar i januari har jag köpt en bil av! Slutar aldrig förvånas över världens alla sammanträffanden. Borde skriva en bok

Har adventspyntat i stugan nu. Trodde att det spökade och vågade inte röra mig av stolen, vilket senare visade sig vara adventsstjärnan som rasat ner! Orkar inte ta upp den.

Imorgon öppnar backarna! Så då blire premiäråket :D och på kvällen spelar Hoffmaestro på Bygget! Perfa :)
Nu fattas bara en inneboende i mitt lilla torp. För har bara Kunskapskanalen, och har redan tröttnat på den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0