solbrännan 3000



Vill här demonstrera vad som händer om man går men uppvikta byxor EN dag i maj,
på topptur, med pjäxor, på snö, i strålande solsken på ett berg i Norge.
Och jag vill också meddela er som stöttat mig genom detta att brännan, trots två månader
på Cypern, fortfarande är kvar!
Vad jag egentligen vill komma fram till är att jag jobbat min första dag som lagerarbetare idag.
Och jag har nog redan tröttnat.
Därför firar vi istället att jag fått jobb som bokningsansvarig på en skiduthyrning i vinter, i Åre! :D
Så det blir hela säsongen där. Ni är hjärligt välkomna.

Vi AVSLUTAR med peppande bilder från Åre 2010/2011




Kommentarer
Postat av: sara

Schnyggaste brännan! :)

2011-10-04 @ 17:55:10
URL: http://barasaravendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0