Högklackad

Härom dagen såg jag Kontaktannonsen på tv. Då var den en man som med väldigt övertygad ton sa att "Jag vill att min tjej ska ha högklackat. Alla älskar ju högklackat! Hur kan man inte göra det? det klart man gillar högklackat. Eller ja, det finns ju vissa tjejer som inte gillar högklackat..."
Men jaha, det var ju konstigt att vissa tjejer inte gör det... Men alla andra älskar ju högklackat! Har du testat att gå i några själv någon gång kanske?? Suck... Haha.
Jag hade högklackat igår på Harrys. Jag trampade snett. Jag stukade foten(bara lite). Jag gillar inte högklackat. :P

Men det var en riktigt trevlig kväll! Först var vi här i lägenheten. Jag och Sara hade gjort ett musikquiz som vi körde. Jättekul! :) hade även ett väääldigt långsökt melodikryss som gjorde folk en aning förvirrade. Haha. Motivering till ett av svaren var bl.a: "Och denna låt heter ju Aint no sunshine. Och sun är ju sol på svenska. Och någonting som smälter i sol är ju smör. Så därför ska smör in på tredje raden!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0