Flygplatsen

Nu sitter jag på Christchuch flygplats. 7 timmar kvar till flyget lyfter mot Bali! Ska bli härligt med lite sol och värme igen för här har det varit 8 grader idag!
När jag klev av planet i Auckland, NZ undrade jag verkligen vad jag gett mig in på. Var rädd för att känna mig ensam och ledsen. Nu tre veckor senare grät jag floder över att behöva säga hej då till mina nyfunna vänner! NZ har varit helt fantastiskt med massa härliga människor och aktiviteter som får hjärtat att jubla! Allt i livet har en mening och det ordnar sig alltid på ett eller annat sätt.
Vill passa på att tacka Daniel för ett helt underbart år tillsammans, önskar jag hade kunnat vara hemma på vår ettårsdag. Du är min inspiration, min glädjekälla och jag älskar dig så underbart mycket. Längtar tills jag får va i din famn igen <3
Har nu en månad kvar på resande fot. Mot Bali, Gili, sol och strand och mot min vän Maria som bestämde sig för att komma och möta upp mig från Sverige! :D


Kommentarer
Postat av: Maj Brandt

Hej Marika. Trevligt att höra i från dig och att allt är bra. Kul med så många trevliga kompisar som du har fått. Är man fin kompis själv så blir det så. Här är allt bra o du får ha en fortsatt trevlig resa så hörs vi. Kramar Mormor o Morfar

2014-03-06 @ 11:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0