Iphone 4S!!!

Ja nu orkade jag inte vänta mer. Så jag bara åkte in till Borås, drog med mig Sara och Axel
och gick till första bästa affär. Det fanns två stycken kvar...
Så jag bestämde mig för att köpa en :D
Och då fanns det bara en kvar... Så då var ju Sara tvungen att köpa den! Haha. Helt impulsivt :P
Och vissa påstår att jag är spontanberoende.
Vi firade på Donken, och sen åkte vi hem för att ge mig förlsag på appar nu!

Jag behöver ingen pojkvän längre. För jag har en Iphone!
Det är som att vara nykär. Lycklig i hela kroppen.
Den finns alltid där, och kärleken växer för varje app man skaffar.


På lördag är det Svenljungamarchen. Den innebär typ att alla invånare mellan 14 och 70
super och gör olika stationer. Typ.
Under mina 20 år har jag ändå aldrig gått, men nu så.

 
Vi hann med en loppis i Dalsjöfors också. Köpte
dom här ihopfällbara solbrillorna för 15 spänn :D

modell: Tessie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0