London calling!

Återhållsam, planerad, försiktig, klok, resonabel, förståndig, lugn, säker.

Jobba i Svenljunga, bo i Svenljunga, leva i Svenljunga.
Jag försöker att vara hemma, ta det lugnt och sluta med mina impulsiva galenskaper.
Men varför, när man kan ha så mycket roligare!
I förrgår frågade Elin mig om jag ville åka till London Självklart! Så igår bokade vi flygbiljetter! :D
Vi har dock inte hittat något hotell än. Vore kanske bra...
Jag skuttade runt och var hur pepp som hells. Ska bli skitkul.
Första helgen i december drar vi.
L O N D O N L O N D O N L O N D O N !

Spontan, äventyrlig, fri, instinktiv, frimodig, obesvärad, glad!

Kommentarer
Postat av: elolinon

weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

2011-10-30 @ 15:23:33
Postat av: Marika

Hahahaha

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

2011-10-30 @ 19:53:56
URL: http://hejmarika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0