massive papercut...

Och succén fortsätter!
Idag slog jag på stort och lyckades med en stor papercut istället.
Med rinnande blod och allt. Jag fick ett plåster. Snält av dom.

Saker jag funderat över idag:
*
Vet inte om det bara är jag, men ibland börjar vissa deodoranter, efter ett tag, att lukta svett.
   Om det bara är psykologiskt eller vetenskapligt bevisat vet jag ej. Sen vet ju alla att tjejer inte
   svettas, men vi kan väll låtsas att det är en nära killkompis till mig eller någonting som sa det.
* Min telefon håller på att tappa kontakten med omvärlden. Om det beror på SIM-kortet eller
   mobilen är frågan. Har trots allt haft samma SIM sen i sexan.. Vilket leder in mig på att jag
   funderar på att slösa pengarna på en I-phone. Jag som alltid varit emot dom. Nu vill jag ha en! Varför...

Avslutar med en SMS-konversation mellan Elin och mig:
Var tvungen att berätta om min papercut 2000.
Elin: Hur går det på jobbet? (typ)
Marika: Jag kämpar vidare. Känner att jag är en del av någonting större. 
           Slåss för samhällets skull.
Elin: Haha visst Marika. För plastgranarnas skull menar du :P

Jag är knäckt. Men vänta bara Elin. Snart står du där med granallergi och hela julen är förstörd.
Och jag kommer inte finnas där för dig!

Kommentarer
Postat av: en som vill bli hatad

Alltså egentligen borde ett sånt här hatinlägg knäcka mig. Men konstigt nog känner jag mig nöjd över att det är så uppenbart riktat till mig. Jag nämns vid namn, och du avslöjar att du har hämndtankar, det är liksom inte bara klagan. Det är riktigt hat! Bra Marika, en applåd till dig;)

2011-10-13 @ 11:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0