Åre





Är nu påväg hem från Åre och dansar till Svenska björnstammen - Vart jag mig i världen vänder.
Samuel kör som en idiot, klagar på lastbilar och just det, jag har klippt lugg.
Och så äter vi mackor. Och den nya bilen fungerar fint.

Har haft det kalasbra i Åre! Tackar Lovisa för gästfriheten och hennes fantastiska personlighet. Kändes bra i själen att komma tillbaka till Jämtand. Saknar folkis-livet. Vi har spelat en massa volleyboll, fått blåmärken, skrattat och ätit äggmackor. Precis som det skall vara! Har även hunnit med att jobba en sväng, fika och vara sociala. Har gått runt och snackat på olika jobb vilket har resulterat i flera spontanintervjuer. Allt från städ, till restaurang, till skiduthyrning. Trevligt! Jobbigt det kommer bli att tacka nej sen till alla jobberbjudanden vi får... Eller nått. Ett räcker ju för att ha vintern säkrad i Åre så det hoppas vi på.


Kommentarer
Postat av: Sara

Gud va du passar i lugg! Jättefint <3

och mysigt du verkar haft det :)

Men om du ska jobba i Åre i vinter kanske det är dit man ska planera sin skidsemester? ;)

2011-09-30 @ 15:03:43
URL: http://barasaravendela.blogg.se/
Postat av: Marika

Tack så mycket! :)

Jaa jag tycker helt klart att du ska komma och hälsa på! Fantastisk by detdär ;)

2011-09-30 @ 21:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0