Bilägare!

Var i Trollhättan idag och adopterade en bil.
Så nu är JAG stolt ägare av en vasttrafiks-blå Skoda Fabia!
Askalas. Kyla i handskfacket, färg som syns flera mil, hypad radio.
Så den får följa med upp till Åre på måndag :D

Jag har nämligen utvecklat någonting jag valt att kalla enveckas-syndromet.
Det innebär att jag klarar av att vara hemma en vecka, sen måste jag åka iväg.
Så nu blir det Åre med Samuel för att hälsa på Lovisa, ha askul, jobba lite och kolla runt inför vintern.

Hoppas på Downhill-cykling, volleyboll, innebandy, klättring, kära återseenden
och att få återuppleva lite av det fantastiska folkhögskolelivet <3

Och här kommer pärlan som ska ta oss dit:




P.S hårdisken i min dator har kraschat. För andra gången på typ fyra månader.
Så får se hur det blir med alla bilder..


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vilken pärla! Vill så gärna ses, men nu ska jag nog hem o jobba... Men kanske åker upp i november o hälsar på Maija, då kanske du är här!? Eller? Saknar dig! Kram

2011-09-23 @ 22:45:14
Postat av: Marika

Eller hur ;) Nej men va synd att du åker! Nja kommer nog inte upp förän till vintern sen. Men då ses vi! :)

2011-09-23 @ 22:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0