longboard och yoga

Brädan kom redan efter en dag, alltså idag, så nu släpper jag den inte med blicken.
Testade den i vardagsrummet. Utan att fråga mamma. Fantastiskt bra gick det!
Nu kliar det i fötterna efter asfalt. Väntar på att det ska sluta spöregna.

Var på yoga idag med Elin. Skriver inte Elin Larsson för det finns bara en Elin.
Gjorde så gott jag kunde men kände mig mest som en ovig 70-åring.
Annars kände jag mig som en ko när man skulle vara en ko, och en bebis när man skulle vara det.
Roligt var det.
På avslappningen skulle man inte tänka. Då tänkte jag: Tänk inte nu Marika. Nu tänker du.
Hur gör man när man inte tänker? vad är en tanke? Vad var det jag åt till frukost? Va obekvämt
jag ligger. Just det, jag skulle ju inte tänka. Nu tänker jag igen...

Tack för mig, hej



Kommentarer
Postat av: sara

nu vill jag allt ha lite fler inlägg ;) <3

2011-09-18 @ 21:38:52
URL: http://barasaravendela.blogg.se/
Postat av: Marika Svensson

Hehe, ja det kommer! Måste bara fixa photoshop igen;)

2011-09-18 @ 23:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0