Wakeboard i Köping

Fredag till lördag åkte jag och louise på spontantripp till Köping för att hälsa på Samuel.
Den stackars volvo 740n fick slita hårt på motorvägen och hämnades genom att skrammla så  att vi trodde dörrarna skulle trilla av och dessutom dra över en liter bensin milen!

På lördagen gled vi runt i down town Köping. Träffade alkisarna, spanade in pizzeriorna. Fick testat longboarden och är riktigt nöjd:) Ska bara köra snabbare än 0,03 km/h med så blir det säkert bra.

Sen blev det wakeboard i Mälaren! Premiärdoppet i Sverige i år för min del. Har badat i varmare faktiskt. OCH premiär på wakeboard! Har idag riktigt obarmhärtig träningsvärk och känner mig som stelopererade Agda mellan 90 och död. (Nästan). Men det var det helt klart värt! Skitkul :)

Sen blev det hem igen för att träffa vännerna i Borås. Gick smärtfritt förutom att jag körde efter en GPS som hade hängt sig. Detta märkte jag efter en stund och svängde impulsartat av motorvägen. Tappade bort mig själv och var därför tvungen att ringa och skälla lite på pappa för att jag hade kört vilse. Klarar mig bättre utan GPS.

Bilder kommer snart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0