Packar

Då var det dags att flytta igen. In hos min kompis Rebecka :) Det blir tredje stället jag bor på sen jag flyttade hit i december. Hehe. Två av mina roomies här på skolan har redan åkt hem och Daniel flyttar ut på torsdag. Det hade varit tråkigt att bo kvar själv så nu är det dags att rafsa ihop alla grejer igen. Många åker hem nu när säsongen är slut. Det är riktigt sorgligt att säga hej då till alla. Åre är ett fantastiskt ställe att bo på, med många riktigt härliga och coola människor. Alla är sociala och trevliga med energi att hitta på roliga saker hela tiden. Har haft det riktigt bra! Men säsongen tar slut rätt som det är.
En vacker dag ska jag slå mig ner någonstans. Hitta mig en finer lägenhet och stanna kvar på samma ställe med samma människor. Men det dröjer nog ett tag! Haha.

Här har vi en bild på Daniel som får sammanfatta vår tid här i kollektivet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0