Hoppsan

Råkade just boka en resa till USA i 5 veckor. Det är så löjligt enkelt! Bara klicka runt lite, skriva lite och så är det klart! Så från den 10 juli till 13 augusti är jag i landet som har allt och gör en episk rodetrip längs route 66 men min jobbarkompis Marta och hennes pojkvän samt kanske några till!!! :D
Det sägs att pengar inte kan köpa lycka, men om man istället använder pengarna till att köpa en resa, då blir lyckan enorm! Spontanitet förlänger livet.
Flyger till Chicago. Där tar jag någon form av spännande fordon för att möta upp dom andra och sen blir det mot västkusten! Härlig musik, kameran i högsta hugg och en rostig bil ;) kommer bli enormt!

Över till något helt annat. Vi körde fotosession idag i röda linjen. Verkligen roligt! Tre fotografer och två åkare. Hehe. Riktigt härlig dag och det blev i alla fall några bra bilder. Och mer ska det bli!

Men nu, god natt.
Fast jag kommer aldrig kunna somna.
USA USA USA USA USA USA USA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0