resa

Går i restankar var och varannan dag här. Även om jag älskar Åre och allt som hör detta till så drömmer jag om Australien, USA, Kanada, Indonesien och allt möjligt. Antingen jag vill det eller inte har jag redan börjat planera sommaren, hösten och nästa vinter.
Jag och min kusin Sandra har gjort en virituell handskakning på att vi ska resa iväg i höst/vinter! Och vad passar väll bättre än att åka med henne, som är som en syster för mig :)
Men nu har jag också fått galnaste dröm-erbjudandet inför sommaren! Polaren Marta och hennes pojkvän har precis bokat en resa till USA i sommar. Åker 11 juni. 9 veckor. En episk roadtrip som inkluderar route 66! Att korsa staterna från New York i öst till Californien i väst. En sån resa har ju varit himmelrike typ sedan födseln. Är så pepp på att boka att jag håller på att trilla av stolen här på jobbet! Jag vill hellst ha med mig någon mer bara..
Sugen?? :D

Kommentarer
Postat av: Freda

Räcker upp handen

2012-02-04 @ 03:32:37
URL: http://fredaom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0