stolt 2a-plats!

Bilder från gårdagens Broken MegaQuis på Timmerstugan.
Vi kom tvåa! :D Oj va löjligt glada vi blev. Jublade av lycka
hur länge som hellst. Det var vi värda, så som vi har kämpat.
Vi fick frukostbiljetter. Aldrig fel. Har gett mig själv uppdraget
som stämningshöjare då jag typ aldrig kan svaret på några frågor,
men igår kunde jag bidra med en, nämligen att en viss ört hette
ärtskott. Barnsligt stolt över det.
Det laget som vinner totalen får en resa till Champagne i Frankrike.
Så håll tummarna för oss! ;) Men jag nöjer mig med att bara hänga
där med härliga människor(snygga är dom också, typ allihop!),
härlig stämning och bra musik! :)

Nu blir det backen. ha det!






Kommentarer
Postat av: mamma Christina

Grattis!!!!!!!!

Så klart jag håller tummarna. Häftiga

fish-eye-bilder:)

Kram mamma

2012-02-24 @ 13:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0