i ren skräck

När jag agerade flytthjälp i fredags berättade Robin om en vän som införskaffade sig en orm som husdjur. Varför man nu gör det för det första... Det visade sig vara en väldigt rymningsbenägen orm. Så den smet. Det ska tilläggas att detta hände i Sverige. Den slingrade sig ner i toaletten. Genom ledningarna. Och upp i grannens toalett.

Så tack vare denna lilla häliga sannhistoria väcktes åter igen den rädsla som jag utvecklade som barn! I övertygelsen om att jag bara var liten och oförstående har jag försökt lugna mig själv med att det bara är fantasier och aldrig skulle kunna hända på riktigt.
Men tack Robin för att du förde fakta och trovärdighet till ämnet!!

/Marika, scarred for life.




google.com

Kommentarer
Postat av: marta

det var ju inte robin, det var ju jaaaag som berättade det. ormen heter förresten Bernt :)

2012-06-05 @ 13:20:35
Postat av: Marika

Förlåt Marta! Klart det var du ;) då kan jag tacka dig istället för att ha återupplivat min värsta mardröm!!

2012-06-05 @ 17:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0