NYA ZEELAND

Jag bara älskar det här landet! Vädret är som en riktigt bra, svensk sommar. Lite kallt på kvällarna men jag är så glad att slippa svettas hela tiden ;)
Igår åkte vi från Auckland till Hot Water Beach. Det är en strand med vulkanisk aktivitet under. Därför kommer det upp 65 grader varmt vatten. Där tar man varsin spade, gräver en grop och så har man gjort sig en liten varmvattenspool med utsikt över havet. Så häftigt! Hänger med två jättehärliga tjejer från Stockholm och bara njuter av detta fantastiskt vackra land!


Kommentarer
Postat av: Zofe

Jag älskar det landet jag med!! Och känner att du kommer ge mig inspiration till att åka dit och göra mer saker än vi gjorde när vi var där. <3

2014-02-16 @ 09:40:25
Postat av: Maj Brandt

Hej Marika. Så kul att förstå att du gillar landet och har hittat nya kompisar att trivas med o ha trevligt tillsammans med men så gullig som du är kan det inte vara några problem. Kramar i massor o var rädd om dej så hörs vi

2014-02-16 @ 15:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0